BISO Charity er et prosjekt som har fokus på veldedighetsaspektet ved BISO. Som en del av BISO Charity er du en del av et team som skal sikre midler til et veldedig formål. Du er også med på å arrangere arrangementer for studenter for å samle inn disse midlene for å nå målet. BISO Chairty har et av de største arrangementene BISO arrangerer, nemlig Charity Ball. I dette prosjektet samarbeider man med store selskaper for å samle inn penger til veldedighet, og du vil få erfaring med teamarbeid, samt individuelt arbeid for å få disse arrangementene til å skje. BISO Charity bestemmer hvilket tema ballet skal ha.
Financial Manager har ansvaret for å følge opp transaksjoner, kostnader som oppstår, samt føre regnskap gjennom året og sørge for at det er i samsvar med budsjettet som er satt. Du vil jobbe tett sammen med Financial Controller. Du har ansvaret for å utarbeide et budsjett for hele året, og for å sikre at styret har nok midler til å gjennomføre de arrangementene det ønsker.
Arbeidsoppgaver
- Ansvarlig for budsjettering og kontroll over de økonomiske bevegelsene.
- Sørge for økonomisk planlegging.
- Spore utgifter og sende inn refusjoner.
- Delta på styremøter og andre arrangementer.
Personlige egenskaper
- Du liker å ha ansvar.
- Har interesse for veldedighet, regnskap og budsjettering.
- Utadvendt og liker å snakke med folk.
- Du er komfortabel med å stå foran et stort publikum.
- Du har sterk motivasjon og vilje til å maksimere BISO Charity fulle potensial.
Det eneste kravet er at du må være komfortabel med å snakke engelsk og stå på en scene foran mange mennesker. Dette er et frivillig verv der du har mulighet til å samle inn store summer til en spennende veldedig organisasjon, og det vil se bra ut på CVen din. Du vil samarbeide med ulike personer for å skape årets feiring for alle BI studenter og BISO.
Motivasjonsbrev og spørsmål om stillingen, sendes til:
hr.vinithan.oslo@biso.no
CV er valgfritt.
Søknadsfrist: Torsdag 30.jan, kl.23:59